Klachtenprocedure
Zie ook GARANTIE. Garden Seeds BV streeft er naar om u een product te leveren die voldoet aan uw verwachtingen. Mocht echter na ontvangst van uw order, dan wel na het kiemen van de zaden of pas na het oogsten van uw planten, toch blijken dat u niet tevreden bent over het uiteindelijke resultaat, dan kan u bij ons een klacht indienen.
Om tot een goede en eerlijke beoordeling te komen, verzoeken wij bij uw klacht het volgende duidelijk te vermelden:
- Naam en artikelnummer van uw klacht
- Lot en houdbaarheid gegevens van uw klacht (achterzijde, onder aan op de zakjes)
- Duidelijke omschrijving van uw klacht met vermelding van zaaiperiode/wijze.
U kan deze klacht sturen naar:
Garden Seeds BV
SLUIS GARDEN
VOORLAND 3
1601 EZ ENKHUIZEN
e-mailadres: info.consument@sluisgarden.nl
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen beoordelen en oplossen op basis van onze gegevens alsmede uw verstrekte informatie, en zullen wij trachten in alle redelijkheid tot een tevreden oplossing te komen. Mocht u een klacht hebben over onze service, werkzaamheid website, leverings- of verpakkingswijze etc, dan kan u ons uiteraard ook berichten op bovenstaand adres. Ook dan zullen wij binnen 14 dagen contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.
Producten
- 100% pure inheemse serie
- Aanbieding!
- Bio zaden
- Blad-, steel- en gebleekte...
- Bloemen eenjarig
- Bloemen meerjarig
- Bloemen tweejarig
- Cadeau artikelen
- Cadeau premiums
- Gepilleerde zaden
- Historische erfbeplanting
- Knol- en wortelgewassen
- Koolsoorten
- Kruiden
- Maxi-pack nl
- Mengsels sluis garden...
- Oosterse groenten
- Peulgewassen
- Phacelia en kattengras
- Plantui- sjalot en knoflook
- Sla gewassen
- Spinazie
- Uiengewassen
- Uitverkoop!
- Veldsla en snijbiet
- Vruchtgewassen
- Zaai & kweek benodigdheden
- Zaai-boeken